marți, 4 octombrie 2011

De ce nu se (va) aplica Regulamentul de acces , trafic si parcare in Cetate … (II)


La inceputul saptamanii trecute am contactat telefonic un reprezentant al Boss Company pentru a clarifica un aspect privitor la taxarea selectiva a autovehicolelor care urca in Cetate . Cel contactat s-a dovedit a fi deosebit de amabil , propundu-mi o intalnire cu proprietarul firmei pentru a clarifica mai multe aspecte privitoare la gestionarea accesului auto in Cetate si la relatia firmei cu Primaria Sighisoara . Am acceptat si am convenit sa fiu sunat in prealabil .
...

Ieri am copiat intr-un loc public documentele necesare deschiderii unei actiuni in justitie indreptate impotriva Primariei Sighisoara si , oarecum in subsidiar , impotriva SC Boss Company SRL , actiune avand drept obiect principal obligarea celor doua la aplicarea Regulamentului de acces , trafic si parcare auto in Cetatea Sighisoara . Coincidenta* sau nu , azi sunt sunat de dl. Sarbu , care imi propune sa ne vedem .

Nu voi detalia cele discutate . Fapt este ca am constatat ca – surpriza – suntem de acord in toate privintele , mai putin in una : dl. Sarbu nu considera ca face parte dintre lacomii care au incalecat comunitatea si au infeudat orasul si nici ca ar avea vreo vina pentru starea in care a fost adusa Cetatea . In plus , considera ca anul acesta densitatea masinilor in Cetate a fost “acceptabila” .

In ceea ce ma priveste , i-am repetat ceea ce am afirmat public – inclusiv in scris - ori de cate ori am avut ocazia .

Concluziile d-lui Sarbu :

1. vinovati - inclusiv pentru neaplicarea regulamentului - sunt altii ,

2. de facut ar fi bine sa facem ce am facut si pana acum , adica sa mai discutam , sa mai convocam cateva sedinte cu “toti factorii interesati” , sa mai negociem … Pe scurt , sa continuam sa tragem de timp .

Concluzia mea : din nefericire , discutiile sunt inutile .   

Mai jos , o mostra de “anul acesta densitatea masinilor in Cetate a fost acceptabila” :

        Calea de acces catre fosta Policlinica , 04 octombrie , ora 20.50 .

P.S. Ma intreb cat de nesimtit trebuie sa fii sa-ti protapesti masina pe mijlocul trotuarului , fara sa-ti pese nici de lege , nici de fraierii care trebuie sa se strecoare ca sa poata trece . Si ma intreb de ce platim Politia daca politistii refuza consecvent sa-si faca datoria . Si ma mai intreb oare ce parere o avea dl. Sarbu despre ipostaza de mai sus . O fi acceptabila ?...


* Nu cred in coincidente .

Niciun comentariu: