marți, 23 august 2011

Parteneriatul public-privat Primaria Sighisoara - Boss Company SRL Sighisoara (II)


      Cu adresa nr. 15.106/25.07.2011 , am solicitat Primariei Sighisoara copii dupa cateva din documentele in baza carora s-a incheiat parteneriatul intre Primaria Sighisoara - Boss Company SRL Sighisoara (vezi aici) .

Cu adresa nr. 10/III/02.08.2011 , am fost invitat sa ma prezint la “camera 12 in vederea executarii copiilor , cu achitarea contravalorii operatiunii de copiere” . M-am prezentat , am achitat contravaloarea copiilor (la chioscul de incinta , fiindca Primaria se pare ca nu are un copiator disponibil pentru deservirea cetatenilor platitori de taxe) si am intrat in posesia copiilor solicitate .


Aferente contractului incheiat intre Primaria Sighisoara si Boss Company SRL , atat expunerea de motive , cat si raportul de specialitate , sunt extrem de lapidare . Expunerea de motive (semnata de onor primarele Danesan) face  trimitere la o anume HCL 147/decembrie 2004 , in timp ce Raportul de specialitate (semnat , la misto , “Directia tehnica”) invoca strict “licitatia din data de 26.04.2005” . Scurt pe doi ! Cu totul neobisnuita concizia … 


Situatia se repeta in 2008 , cu ocazia prelungirii parteneriatului . De remarcat sustinerea primarelui , care zice ca “tinand cont de faptul ca sunt intrunite conditiile legale (…) va prezint urmatorul Proiect de hotarare” . 
... “Sunt intrunite conditiile legale” , cu exceptia (a cel putin) "prevederilor imperative ale art. 7 al. 3 din OUG 54/2006” (vezi aici) .

 …

Interesanta metamorfoza unui act care , in 2008 , intrunea “conditiile legale” intr-un act “nelegal” si care “fraudeaza legea” in 2011 …


In incheiere , o mostra de tupeu la limita nesimtirii : adresa prin care Boss Company , prin administrator Sarbu Iulian , cere imperativ prelungirea contractului de concesiune 12.171/2005 . Din cuprins , am retinut : “Catre Consiliul local al orasului Sighisoara” , “avand in vedere ca noi ne-am propus continuarea investitiilor (…)” , “(…) se impune si o prelungire a contractului cu cel putin 10 ani (…)” si “(…) va solicitam sa procedati la aprobarea modificarii contractului de concesiune conform actului aditional” . Tot scurt pe doi ! 



Concluziile le tragem fiecare in parte .

Niciun comentariu: