vineri, 27 ianuarie 2012

Se apropie alegerile locale …



… si as fi curios sa aflu care este bilantul consilierilor PDL . De ce bilantul acestora ? Fiindca i-am votat .

Ca sa elimin din capul locului posibile interpretari , fac doua precizari :

1. In alegerea mea am facut abstractie de apartenenta politica a celor amintiti anterior . Daca as fi tinut cont de aceasta apartenenta , nu i-as fi votat .   

2. In principal , i-am votat nu pentru ceea ce erau , ci pentru ceea ce - am sperat eu - NU erau . Intr-un fel diametral opus , acesta este si motivul pentru care nu as fi putut vota niciodata indivizii propusi de organizatiile locale ale PNL* & PSD .

Acestea fiind spuse , iata care cred eu ca sunt principalele - daca nu cumva singurele - doua realizari ale organizatiei PDL Sighisoara , realizari care nu ar trebui sa lipseasca din eventualul bilant al consilierilor PDL :

1. Propulsarea numitului Coman Melus Florian in functia de director general ARR :

Imediat dupa alegeri , presedintele organizatiei locale a PDL , Coman Melus Florian , si-a tranzactionat functia , ca un veritabil samsar politic , in favoarea numitului Basa P. , primind la schimb o sinecura bine retribuita , respectiv functia de director ARR Mures (functie de pe care , ulterior , a parvenit pana la cea de director general ARR) . Asa a inteles Coman Melus Florian sa-si onoreze obligatia asumata fata de sighisorenii care au avut incredere in el si l-au mandatat sa-i reprezinte . Asta a fost pretul pentru care Coman Melus Florian si-a vandut si principiile , si demnitatea , si onoarea , toate revendicate cu o vehementa ipocrita inclusiv in campania electorala in care a cersit increderea si voturile sighisorenilor …

2. Introducerea numitului Basa Petru , pe usa din dos , in Senatul Romaniei :

Toti PDL-istii locali , cu mic , cu mare , au consimtit samsarlâcul facut peste capetele lor si au pus umarul la aburcarea numitului Basa P. in fotoliul de senator . Cu toate eforturile depuse , numitul Basa P. a patruns in Senat pe usa din dos , respectiv a ajuns senator prin redistribuire .

Poate este util sa mentionez ca candidatul PDL Basa P. (cacofonia inevitabila) este unul si acelasi cu cel care , in precedenta campanie electorala pentru alegerile locale , a facut tot ce i-a stat in putinta sa denigreze candidatii PDL - in corpore si pe fiecare in parte - cu o atentie speciala acordata candidatului Coman Melus Florian , pe care la umplut cu zoaie de sus pana jos** …
… 

In afara acestor doua mari realizari , nu am auzit de altele . Remarcabila ar mai fi doar consecventa cu care alesii PDL au repetat , pe toata perioada mandatului , sintagma “nu putem” (ca nu avem majoritatea) .

La capatul celor patru ani irositi , parte dintre acesti consilieri afirma  ca nu vor sa candideze pentru un nou mandat .

Pentru urmatoarele alegeri , imi raman trei optiuni :

1. fie voi vota consilierii propusi de Forumul Democrat German (daca nu cumva pe lista or sa apara , ca in randurile trecute , impostori si oportunisti notorii) ;

2. fie voi vota un independent credibil ;     

3. fie nu voi vota .

In nici un caz nu voi vota candidatii PDL-ului , PNL-ului sau PSD-ului ; UDMR-ul iese din discutie . 


P.S. Sunt gata sa fac pariu ca PDL-ul local va produce cel mult un bilant construit pe “nu am putut pentru ca nu am avut majoritatea” , “am fi facut daca am fi fost lasati”, si , eventual , “vom face in viitorul mandat” ; cu certitudine insa vor lipsi orice referiri la singurele lor doua realizari …


* PNL-ul pretinde ca (incearca sa puna in) practica filozofia liberala , filozofie pe care eu o detest si o resping din toata fiinta mea . Minciunile sfruntate despre piata libera reglata de cerere si oferta ma ingretoseaza . In esenta , liberalismul practicat in general in lume si in particular la noi inseamna strict cultivarea si incurajarea egoismului , a lacomiei , a nesimtirii si a raptului . In plus , organizatia locala a PNL a strans cateva dintre cele mai detestabile ipochimene care s-au pripășit in Sighisoara .  

       ** alegatiile presupus calomnioase la adresa candidatului Melus Florian facute de numitul Basa in campania electorala pentru alegerile locale din 2008 au fost confirmate , cel putin in parte , printr-o neasteptata ironie a sortii (ma refer la blatul dezgustator incheiat ulterior alegerilor intre cei doi) .

Niciun comentariu: