vineri, 6 iulie 2012

Urechea toaca (IV)



Dupa cum m-am angajat aici , cu adresa nr. 13.038/18.06.2012 am solicitat Primariei sa-mi comunice masurile dispuse in cazul defrisarii neautorizate comise pe domeniul public situat la intersectia strazii A. Pann cu DN 13 de catre un anume Orban .

In data de 05.07.12 , cu adresa 13.038/02.07.2012 , am primit raspunsul publicat mai jos in facsimil :


In rezumat , sunt informat ca situatia sesizata a fost comunicata spre aplicarea legii atat Politiei Comunitare , cat si Ocolului Silvic (n-am prea inteles de ce) .
Mi se comunica , de asemenea , ca autorizatia de construire nr. 202/30.06.2009 , eliberata de omniprezentul si omnipotentul Velicu in beneficiul numitului Orban si expirata cu mult timp in urma , a fost reinoita in 20.04.2012 de acelasi Velicu (respectiv imediat DUPA taierea abuziva a arborilor de pe domeniul public) . Mai jos cele doua adrese :


In zilele viitoare voi solicita Politiei Comunitare sa-mi comunice masurile luate impotriva drujbistului abuziv . Functie de aceste masuri , voi hotara daca este cazul sa continui demersul in justitie . 

Voi reveni .
.

Niciun comentariu: