joi, 20 iunie 2013

Agentia Nationala de Integritate s-a pronuntat ...



... in ceea ce o priveste pe numita Ratiu Silvia Anca , “responsabil cu difuzarea informatiilor publice” din cadrul Primariei Sighisoara . Sub numarul 26.861/G/II/17.06.2013 , mi s-au comunicat urmatoarele : “lucrarea (...) avand ca obiect evaluarea respectarii regimului juridic al conflictelor de interese de catre Ratiu Silvia Anca a fost solutionata , fiind identificate elemente privind nerespectarea regimului juridic al conflictului de interese , in sensul art. 79 alin. (1) lit. c) din Legea 161/2003 privind unele masuri pentru (...) prevenirea si sanctionarea coruptiei (...)” .

 
Desi de la data sesizarii au trecut mai bine de doi ani (vezi aici , aici , aici si aici) , afirmatiile mele au fost confirmate . Cateva detalii despre stadiul actual al lucrarii gasiti pe site-ul ANI (aici) .

In perioada urmatoare , voi solicita celor in drept sa-mi comunice si masurile dispuse in consecinta celor identificate .

Tinand cont de faptul ca de la data sesizarii ANI numita Ratiu a continuat sa incalce cu consecventa prevederile Legii 161/2003 si tinand cont de prevederile art. 79 alin. (4) , nu exclud varianta in care voi finaliza eu demersul , sesizand organul in drept sa cerceteze faptele de coruptie (respectiv DNA) . Desi lucrurile se misca greu , cine stie ...


P.S. Astept cu interes raspuns la sesizarea adresata Curtii de Conturi a Romaniei , sesizare privind unele aspecte ale parteneriatului public-privat incheiat intre Primarie si firma cuplului de operatori-afaceristi Lazar & Ratiu . Am rabdare , nu uit si nu iert . 

Niciun comentariu: