luni, 20 septembrie 2010

Hotel Sighisoara - Capitolul II


Azi , in jurul orelor 11 , conform celor comunicate de responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public (respectiv d-na Ratiu) in adresa emisa in numele Primariei Sighisoara si publicata aici , m-am prezentat la camera 11 pentru a intra in posesia copiilor solicitate . Camera 11 fiind , ca de obicei , goala , am incercat in biroul alaturat . Functionara prezenta aici nu numai ca era la curent cu problema mea , dar  avea si documentele in cauza . Ne-am deplasat , impreuna , la chioscul de incinta , am facut copiile , le-am platit , am multumit si mi-am vazut de drum .      

Ajuns acasa , analizez documentele primite : doua contracte de asociatiune in participatiune si o anexa , NEDATATE SI NEINREGISTRATE si o HCL fara relevanta raportat la cele explicit solicitate . In plus , anexa incompleta , nesemnata si nestampilata . Astern cele constatate pe hartie si ma intorc la Primarie . Inregistrez sesizarea-petitie si solicit d-nei care mi-a eliberat copiile sa-mi certifice conformitatea (copiilor) cu originalul . Solicitare evident refuzata pe motiv de lipsa competenta . Ramane sa transez problema cu d-na Sef serviciu Relatii Publice (respectiv tot d-na Ratiu) . Cum azi nu se poate (d-na Sef serviciu lipseste) , ramane pe  maine . Iata sesizarea-petitie :


Iata si contractele de asociere plus anexa , intr-o ordine cronologica pe care o presupun corecta :

Contractul de asociere in participatiune I
 Anexa contract asociere in participatiune I

 Contract de asociere in participatiune II

Relativ la aspectele formale , trei constatari :

- in baza de date a ONRC nu exista inregistrata o societate comerciala numita SC Akronea SRL Sighisoara .
- in principiu , un contract nedatat si neinregistrat este nul de drept .
- este neclar , inca , daca exista sau nu HCL pentru rezilierea contractelor de asociere . Asemenea , HCL pentru incheierea/rezilierea act(-e) aditional(-e) .  


Pe fond , ar fi multe de discutat , dar ma rezum (deocamdata) la o chestiune orecum laterala : ma tot intreb de unde au scos cei doi puternici investitori suma de 718.600 de dolari ? Or fi fost “bani de-acasa” , dupa cum afirma , mai deunazi , o distinsa doamna ? 



PS  Ca sa nu abuzez , din nou , de trimiteri prea dese la DEX , ne poate defini , oare , distinsa responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public cuvantul “locatie” (locatia , locatiile , vezi aici) ? 

Niciun comentariu: