luni, 26 martie 2012

Tupeu de vechil



A venit primavara . In Cetate , lucrurile reintra pe fagasul anormal pe care se afla de mai bine de 15 ani . Cum a dat caldura , cum nu mai poti calca de masinile parcate una-n alta . Colac peste pupaza , de cateva zile se mai intampla una gogonata : administratoarea Casei cu Cerb (pe moment imi scapa numele) , deranjata de circulatia auto destul de intensa de pe langa terasa locantei (terasa care , de la un an la altul , pare ca se tot dilata) , a blocat , pur si simplu , drumul public , parcandu-si auto de-a curmezisul acestuia .

  
Schimband doua vorbe cu respectiva , aflu ca se considera in deplin drept sa blocheze strada , pe motiv ca-i sunt deranjati clientii si ca , oricum , exista doua semne de circulatie care obliga conducatorii auto sa o ia fie la stanga , fie la dreapta . I-am explicat ca acest fapt nu-i da dreptul sa blocheze un drum public . Evident , inutil . Individa se hlizea , pardon de expresie , ca proasta-n targ , si o tinea pe-a ei ca gaia matu’ : ca oricum pe acolo nu-i voie si ea a discutat si cu Dorin (primarul , n.m.) si "totul e O.K." .

La intrebarea mea ce se intampla , de exemplu , daca are loc un incendiu in Turnul cu Ceas , mi-a raspuns cu o seninatate debordanta ca “cheile masinii sunt la receptie”

… Tot evident , am sunat la politie . Si alaltaieri , si ieri , si azi . Cu toate ca a fost avertizata , individa continua sa sfideze si sa blocheze drumul public . Greseala .

… As fi tare curios sa aflu daca respectiva ar proba la fel de mult tupeu si in Germania adoptiva … Voi reveni . 

Niciun comentariu: