vineri, 13 noiembrie 2015

Sighisoara, intre Scila şi Caribda



De parca n-ar fi fost destul cu jigodiile incardasite in establishmentul local - politicieni de conjunctura, operatori si “oameni” de afaceri verosi plus o mana de veleitari scarbosi de genul celor care chibiteaza sedintele Consiliului Local doar-doar s-or lipi, si ei, de vreun os de ros – Sighisoara pare ca s-a pricopsit cu inca o categorie de veleitari dubiosi.

 Activati de patania clubberi-lor amatori de concerte incendiare (sintagma nu-mi apartine si ma ingretoseaza pana la voma, dar mi se pare de neinlocuit in context), o categorie de concetateni excesiv de receptivi la manipularea sustinuta care s-a revarsat peste Romania prin intermediul canalelor media s-au gandit ca ar da bine sa fie si ei in rand cu lumea buna, asa ca s-au bulucit in strada sa-si imite modelele.

Exact ca-n Bucuresti, intre naivii doritori sa-si exhibe public sensibilitatea si frumusetea sufleteasca s-au insinuat si oenghistii sorosisti care raspund de Sighisoara (ca sunt mai multi decat unu), si luptatorul anticoruptie Sirbu cu echipa de zgomote, ambele categorii avand agende proprii, bine disimulate in atitudini si revendicari aparent legitime si justificate.

Evident, firava adunare a fost incalecata din mers de unul din martorii lui Soros, activist cu state vechi de serviciu, experimentat in absolut orice, de la ecologie la conservarea patrimoniului.

Ca o prima consecinta, sighisorenii s-au trezit, peste noapte, cu o “lista de revendicari si propuneri” pretios intitulata “Sighisoara Noastra”.

Autorul sau autorii listei au uitat insa sa mentioneze un amanunt prozaic : “revendicarile si propunerile” nu apartin sighisorenilor, ci unui grup minuscul de sighisoreni, care, procentual, nu reprezinta nici macar 0.001% din populatia Sighisoarei. Dar ce conteaza un asemenea mizilic pentru un adevarat martor al lui Soros ?


Voi reveni, punctual, asupra “revendicarilor si propunerilor” publicate pe “Ne vrem Sighisoara inapoi”, pagina de Facebook pe care, marturisesc cu obida, am scris si eu cateva cuvinte fara sa verific cui apartine. Am realizat cat de mult am gresit abia cand am constatat ca randurile mele si alte cateva au disparut *...

       Pana una-alta, meditez inca la care pesta-i mai rea pentru comunitate : talharii lacomi si ipocriti care ar vinde si pietrele din zidurile Cetatii pentru profit sau globalistii renegati iubitori de minoritari devianti si de migranti africani ?


* In mod ciudat, randurile despre care scriam au reaparut intre timp...
.

Niciun comentariu: