marți, 28 august 2012

Basismul imbecilizeaza ? (II)



27.08.2012 , Udrea : "Traian Băsescu, singurul actor politic credibil" ... (sursa aici)
...

12.07.2012 , Traian Basescu : "Pentru mine nu are relevanţă dacă există prag de prezenţă la referendum, eu am obligaţia de a sta în faţa românilor. Nu vreau să câştig la masa verde ca în liga lui Mitică si nici nu vreau sa ma intorc cu 5 procente pentru si 95 impotriva ... daca nu se va valida referendumul.

 

18.07.2012 , Traian Basescu : Opţiunea mea este să îi chem pe români la vot şi cel puţin în momentul de faţă PDL riscă să intre în coliziune cu mine, să ne despărţim, dacă îi îndeamnă pe oameni să nu vină la vot. N-au decât să nu vină ei, eu îi voi chema pe români la vot.” (sursa aici)

23.07.2012 , Traian Băsescu : Există riscul să cer PDL-ului să nu fie reprezentat în secţiile de votare şi să boicoteze total referendumul." (sursa aici)

25.07.2011 , Traian Basescu : "Îndemnul meu este să nu se prezinte (lumea , n.m.) la vot, dar să înţeleagă de ce eu, ca şef al statului, nu pot refuza o instituţie fundamentală a statului român. Dacă n-aş fi preşedintele României, nici eu nu m-aş duce să validez o lovitură de stat." (sursa aici)

29.07.2012  "Băsescu NU a votat. Ce a făcut preşedintele suspendat în ziua referendumului." (sursa aici)

27.08.2012 Judecătorul CC Ştefan Minea în plenul Parlamentului : "87,52% au votat pentru demiterea lui Traian Băsescu."
...

Cam cat de naiv sau de tampit trebuie sa fii sa ai incredere intr-un asemenea mitoman ? Si oare cum ai putea respecta o asemenea starpitura , pocita si la chip , si la suflet ?

Pur si simplu nu reusesc sa inteleg ....
.

2 comentarii:

razvan coltea spunea...

Ai sintetizat perfect.Oare ce o sa faca de aici-nainte?

Florin Staicu spunea...

Ce stie : va minti , va fura , va trada , se va razbuna si se va crampona de putere .