sâmbătă, 18 august 2012

Cat de mult e destul ?...


Se spune ca intotdeauna este loc pentru mai rau . Asa si cu Cetatea : desi n-as fi crezut ca este posibil , situatia accesului si a parcarii auto in Cetate este din ce in ce mai dramatica . Am ajuns pâna acolo incat accesul in Piata Cetatii este efectiv chestiune de noroc !

Anomalia este intretinuta de lacomia si nesimtirea patronului firmei Boss Company SRL , numitul Sarbu Iulian (si , in cazul in care acestia exista , a asociatilor dumnealui) .

Cel care a generat , insa , situatia , este primarul Danesan .

Impreuna , cei amintiti sunt responsabili si de aducerea Cetatii intr-un hal fara de hal , si de saracirea bugetului local cu sume de ordinul sutelor de mii - posibil milioanelor de euro .

Salariatii Primariei si ai Politiei Locale , institutii care au in atributiuni gestionarea acestei situatii , ridica din umeri si declara , in cap cu primarele , ca nu au ce face . Adica sunt incapabili sa aplice legea si sa restabileasca ordinea . Cu toate astea , continua sa-si incaseze salariile !
...

Am parcurs , progresiv , aproape toti pasii legali . Am discutat cu toti cei implicati , inclusiv cu nesimtitul si lacomul de Sarbu . Am intocmit si adresat nenumarate petitii , si catre Primarie , si catre Politia Locala . Am ajuns pana in punctul in care am actionat in judecata pe toti cei pe care-i consider responsabili .

Rezultatul : cei cu care am discutat au ridicat , toti , din umeri , si au aratat cu degetul unul catre altul , iar procesul treneaza fiindca cei invinuiti , abuzand de procedura , se sustrag judecatii .

Intre timp , situatia se agraveaza .
...

Imi raman trei cai : sa-i las in plata Domnului si sa plec din Cetate , sa sesiz Parchetul sau sa iau legea in propriile-mi maini .

De plecat nu plec . Nu-mi sta in fire . Voi sesiza Ministerul Public , desi fara sa-mi fac vreo iluzie . Si da , studiez din ce in ce mai atent a treia cale .
...

Pana una-alta , acum cateva ore am incercat sa-l contactez telefonic pe lacomul si nesimtitul de Sarbu . Cum nu mi-a raspuns la telefon , i-am trimis urmatorul SMS . Asa , ca un preambul la ce va urma :

"Buna ziua. Cum nu raspundeti la telefon, va invit pe aceasta cale in Cetate, sa va arat halul in care ati adus-o cu lacomia si nesimtirea de care dati dovada. Va astept. Fara pic de consideratie, Florin Staicu"

Si ca sa fiu sigur ca-l va citi , i-am trimis urmatorul SMS si celui care se recomanda peste tot drept asociatul numitului Sarbu :

"Buna ziua. Va rog trimiteti acest mesaj si d-lui Sarbu. In masura in care sunteti asociati, va este adresat in egala masura: Cum nu raspundeti la telefon, va invit pe aceasta cale in Cetate, sa va arat halul in care ati adus-o cu lacomia si nesimtirea de care dati dovada. Va astept. Fara pic de consideratie, Florin Staicu"

Au trecut mai bine de trei ore si , dinspre Sarbu , liniste deplina .
...

In 7-8 zile voi posta si fotografiile care-mi justifica nemultumirea .
.

2 comentarii:

cata spunea...

foarte fain,dar se pare ca te lupti singur.eu unul m am saturat de "alesi".am tot sperat ca se va schimba ceva in tara.sunt roman dar nu mi vine sa ma mandresc.o vreme am refuzat sa mi platesc contributiile la primarie pana in decembrie,desi plateam penalizari.nu mi vine sa cred ca se poate plati taxa de curatenie a strazii atata vreme cat esti obligat sa pastrezi curatenia in fata imobilului pana la axa drumului si apa de ploaie sa o platesti si cand nu ploua(a se vedea aceste 3 luni cand nu a plouat).sa vb de taxa de urcare in cetate pe care treb sa o platesti cand mergi la primarie sa te inchini ca la sfinti(primaria nu se poate muta in orasul de jos?).vrei sa vb de aroganta si de nesimtirea celor din primarie?...deci:o suprafata de teren cu chiria platita pe tot anul(gradina unei case)se poate scoate la licitatie fara instiintarea celui care plateste chiria(de precizat ca terenul nu se vinde).se ia un consilier local si se face dezmembrare si iata ca se poate vinde ptr construirea unui garaj care nu este finalizat de aproximativ 4 ani(nici nu va fi vreodata)de precizat ca cel care folosea gradina din jurul casei avea cerere de cumparare a terenului.normal ca licitatia mascata a fost castigata de una din firmele consilierului....oare pe unde intra in acel "garaj"?....desi cam tarziu dar am plecat,greu m am hotarat,mi e greata si sunt satul de nesimtirea cu care suntem tratati...sa vb despre turismul jalnic,despre tupeul ospatarilor care ii copiaza pe cei din primarie care de fapt le sunt si patroni?mancare servita e alta decat comandata,bautura e alta sau de prosta calitate iar raspunsul lor la reclamatii e"asta ati comandat si e de buna calitate,e onoarea mea de ospatar in joc"....altfel spus esti facut prost in fata si ti se trece tot pe nota de plata si cu pret umflat.bv Florin Staicu!....acum am descoperit blogul,o sa l citesc in continuare.multumesc!

Florin Staicu spunea...

Cand cei alesi sa gestioneze banul public si sa administreze averea comunitatii sunt necinstiti si/sau abuzivi , trebuie opriti . Legal , le putem pretinde explicatii scrise asupra chestiunilor neclare sau vadit necinstite/abuzive si , folosindu-ne inclusiv de aceste explicatii , putem sesiza , daca apreciem ca este cazul , fie Parchetul , fie Instanta de judecata .

Daca alegem sa nu luam atitudine , lucrurile nu se vor schimba sau se vor schimba in rau . In acest caz , conform dictonului "cine tace , consimte" , vom fi nu numai victimele , ci si complicii celor necinstiti si/sau abuzivi .

Daca 50 sau 100 de cetateni ar lua atitudine hotarata impotriva practicilor necinstite si abuzive specifice majoritatii alesilor (respectiv anumitor functionari publici) , fata Sighisorii ar fi alta ...
...

Taxa de urcare in Cetate este talharie la drumu' mare , talharie care trebuie stopata cu orice pret . Si da , sunt de acord cu d-vs. : Primaria ar trebui mutata in cladirea cunoscuta drept noua cladire a CEC-ului , cladire neterminata si abandonata , care mutileaza fata centrului istoric . Aceasta cladire este si mai bine amplasata , si mai potrivita ca dimensiuni pentru a gazdui Primaria .

In ce priveste tarifele practicate de Aquaserv pentru apa "meteorica" pe timp de seceta , avem de-a face , in opinia mea , cu o mostra de escrocherie tipica invartitilor care au ajuns sa ne administreze patrimoniul . Curand ma voi ocupa si de asta .

Despre turism si operatori : mi-e lehamite ...
...

As fi curios sa aflu cateva detalii in legatura cu consilierul abuziv . Daca nu doriti sa le faceti publice , puteti scrie un comentariu pe care nu-l voi publica .